Taina Ikola

Taina Ikola

Delingua mukana Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa

palvelu, kumppanuudet

Olemme mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä palvelumme taustalla.

Kielipalveluissa jos missä asiakas puntaroi hankinnoissaan kotimaisen ja ulkomaisen toimittajan välillä ja päätyy varsin usein valitsemaan lopulta suomalaisen osaamisen. Oma palvelumme perustuu kotimaisuuteen, luotettavuuteen ja työllistävyyteen, minkä johdosta kannamme ylpeinä Avainlippu-merkkiä, Delinguan toimitusjohtaja Katja Virtanen kertoo.

Käännös-, tulkkaus- ja kielikoulutuspalveluillemme myönnetty Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Kotimaisuusasteemme eli suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta on yli 50 prosenttia. Yrityksemme omistusosuus on täysin suomalainen ja johtomme sekä toimistomme sijaitsevat Suomessa.

Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon.

Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Tämä usein unohtuu ostopäätöshetkellä. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa tai palvelussa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.

Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suurin osa (71 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.

Kampanja pitää sisällään muun muassa tv-filmejä, radiomainontaa, tutkimusta, viestintää sekä tapahtumia, kuten Suomen suurimmat avoimet ovet Tervetuloa meille -viikolla syksyllä. Osallistu kampanjaan ja keskusteluun somessa #Avainlippu #OnhansiinäAvainlippu.

 

Lisätietoja:
Katja Virtanen, toimitusjohtaja, Delingua, p. 040 739 5077, katja.virtanen@delingua.fi
Merja Mantila, projektipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 330 3640, merja.mantila@suomalainentyo.fi

Onhan siinä Avainlippu -kampanja on Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten yhteinen kolmivuotinen kampanja. Kampanjan tehtävänä on lisätä Avainlippu-alkuperämerkin tunnettuutta ja vaikutusta ostopäätöksiin. www.avainlippu.fi